Tip: Spellen op je blog!

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Hey allemaal,

Ik heb nog een leuke tip om op je blog te plaatsen!

Je kunt hem hier vinden: Klik

Hiermee kun je een box met spelletjes op jouw blog plaatsen! Je kunt vanalles instellen :).

Wat vinden jullie ervan?

Groeten![/url]
Leuke tip hoor !!!
Hoi,

Ik wil vragen hoe je dat precies kan doen. Ik wil hem in mijn zijkolom hebben, maar heb geen verstand van html enzo ik had de link al gekopieerd maar weet niet hoe ik hem dan in mijn kolom krijg. Kan je me dit uitleggen.

Groetjes xjes van mij

Beste,


Kopieer dit scriptje


<script>
// Instellingen
var site="http://";
var breedte=150;
var achtergrondkleur="#FF9900";
var linkkleur="#FFFFFF";
var lettertype="Trebuchet MS";
var tekstgrootte=11;
var kopje="ja";
var plaatjes="ja";
var plaatjes_positie="rechtsboven";
var aantal=10;
</script>
<script src="http://www.randomspel.nl/js/opjesite.js"></script>


Log in op uw blog

Klik in het menu op "personaliseer"

Scroll naar vrije tekst/html

Kies de L of R kolom door op het groen pijltje te klikken.

In het venster dat nu opent

Geef daar een spatie in links bovenaan het tekstvak.

Vinkt nu de brontekst aan

Plaats uw cursor onmiddellijk na &nbsp; plak nu het script door rechts te klikken en achtereenvolgens op "plakken"

Klik nu op "toevoegen"

Succes
Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!