commercieel maken

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Ik zou m'n blog www.bloggen.be/ademhalingskine graag commercieel maken.
Hebben jullie TIPS over hoe ik dit best kan aanpakken?
Heb zelf al gedacht aan reclame, verkoop van materiaal in samenwerking met winkels.
Is het mogelijk om oderwerpen van je blog downloadbaar te maken voor een ereader?

Dank u, ah-kine

Hallo ah-kine,


Je moet wel eerst uw blog onderbrengen in één van de commerciële categorieën.

Wat moet men verstaan onder downloaden, alles wat men opent is downloaden.

Pépe

Pépé, ik heb het alvast overgebracht naar een andere categorie.

Vraag me af of jullie tips hebben hoe ik 'het commercieel maken' zou aanpakken?

- Het plaatsen van reclame banners? zoals ik zag op http://www.bloggen.be/basketballetsels/
-Het plaatsen van links naar andere sites waar de bezoekers materiaal kunnen aankopen? zoals ik zag op http://www.bloggen.be/diabetes/ voor de aankoop van contactlenzen
- Kan ik het (in stukken) blog downloadbaar maken voor een e-reader?
- andere?

Alvast bedankt, ah-kine

Hallo ah-kine


Het laatste is wel niet mogelijk, een blog is nog steeds geen website.

Hoe je dit gaat aanpakken, dat is natuurlijk uw keuze, denk dat je daar weinig tips van gaat ontvangen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!