je blog als pdf-bestand

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Op http://www.html-to-pdf.net/free-online-pdf-converter.aspx kun je (gratis!) PDF-bestanden maken van je blog. Je tikt het adres (url) van je blog in en het programma maakt er een PDF-bestand van dat je vervolgens kan downloaden en opslaan.

Handig als je je blog wil tonen op een plek waar geen internet beschikbaar is.
Ook interessant als tussenstap voor wie zijn/haar blogpagina eens wil printen: de afdruk van het PDF-bestand komt veel beter overeen met de werkelijkheid dan wanneer je de print-functies van je browser gebruikt.

Ik heb zojuist geprobeerd om op deze manier een PDF-bestand van mijn blog te maken, maar helaas is dat niet gelukt. :?
Ik kreeg onderstaande foutmelding:
ERROR: Conversion failed. Data receive error. Could not receive data. Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown.

Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem is (tja, digibeet......), maar kan iemand voor mij de lucht klaren?

Beste,


Je kan een PDF bestand maken van een bestand, maar niet van het blog in zijn geheel.

Pépe

Re:

Wijnie schreef:
Ik heb zojuist geprobeerd om op deze manier een PDF-bestand van mijn blog te maken, maar helaas is dat niet gelukt. :?
Ik kreeg onderstaande foutmelding:
ERROR: Conversion failed. Data receive error. Could not receive data. Exception of type 'System.OutOfMemoryException' was thrown.

Ik heb werkelijk geen idee wat het probleem is (tja, digibeet......), maar kan iemand voor mij de lucht klaren?


Hallo Winnie :) . Wenn du es nicht schaffst, kannst du einen anderen Weg ausprobieren, der bei mir funktioniert hat:

Mit der rechten Maustaste auf die Seite klicken
Wählst drucken
Als Nächstes wählen Sie die Option " als PDF speichern"
Der resultierende Kampf wandelt in .doc (zum Beispiel hier - pdf to doc)

Es muss funktionieren! 8)
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!