statistieken

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Hoi, ik wil toch even kwijt dat ik veel negatieve verhalen hoor over tellers van bovengenoemde firma, dat het eerst wel werkte maar nu behoorlijk verkeerd bezig is met popups en spyware!(bron:teller test site).
Dus ik weet nu niet of het echt geschikt is om op je site te zetten!
Het klinkt wel negatief maar ik wil het toch even laten weten.
groeten Sjaco

Pop ups worden bij mij zowiezo geblokeerd (en ik krijg een klein vermeldingetje onderaan), maar tot hiertoe nog geen last van gehad.

I.m.m spyware... ook nog geen last, maar ik hou je op de hoogte!

Yep zonder popup-killer heb je de laatste tijd inderdaad wat last van een popup met reclame voor ringtones (who cares)
Wat spyware betreft :arrow: no problema! Er wordt trouwens geen software op je pc geinstalleerd!

Grtz,
-Moonjunkie
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!