Eigen inlog html-bestandje voor uw BLOG

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Zet onderstaande code in de bron van een nieuw html-bestand.
Vervang in de broncode na value= blognaam , uw gebruikersnaam, en *********door uw eigen gegevens.
Als je dit goed doet heb je een onafhankelijk html-bestand waarmee je kunt inloggen op je blog zonder telkens uw gegevens te moeten herhalen


<tr> <td height="125" valign="top" bgcolor="#F2F2F2" style="background-image:url(Images/left_line_frame.gif); background-repeat:repeat-y;">&nbsp;</td>
<form name="login" method="post" action="http://www.bloggen.be/admin.php"><td valign="top" bgcolor="#F2F2F2">
<table width="100%" border="0" cellpadding="1" cellspacing="5">
<tr>
<td colspan="2"><p class="titel">Inloggen op uw <font color="#990000">blog</font>!</p></td>
</tr>
<tr>
<td width="10%"><p align="right" class="formulier"> Bloggen.be/ </p></td>
<td width="90%">
<input name="url" type="text" id="url"value="blognaam">
</td>
</tr>
<tr>
<td><p align="right" class="formulier"> Gebruikersnaam: </p></td>
<td><input name="gebruikersnaam" type="text" id="gebruikersnaam"value="uw gebruikersnaam"></td>
</tr>
<tr>
<td><p align="right" class="formulier"> Paswoord:</p></td>
<td><input name="paswoord" type="password" id="paswoord"value="**********"></td>
</tr>
<tr>
<td><div align="right">
<input name="onthouden" type="checkbox" id="onthouden" value="ja">
</div></td>
<td><p align="left" class="formulier"> Gegevens onthouden </p></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2"><div align="center">
<input name="imageField" type="image" src="http://www.bloggen.be/Images/button_login.gif" width="159" height="20" border="0">
</div></td>
</tr>
</table>
</td></form>



Graag feedback

Willy

En waarom niet gewoon het vakje " Gegevens onthouden" aanklikken? Dan moet ik die gegevens ook nooit ingeven hoor

@ Willy : bedankt ! :lol:

@ gast : bij mij lukt dat niet hoor :cry: ! vandaar dat ik het hier al gemeld had.

Willy,

kan je iets gedetailleerder omschrijven hoe je het bestand gebruikt bij het inloggen?
Ik heb het bestand aangepast met mijn gegevens en opgeslaan als html-bestand maar wat nu?

Koen

Anonymous schreef:
Willy,

kan je iets gedetailleerder omschrijven hoe je het bestand gebruikt bij het inloggen?
Ik heb het bestand aangepast met mijn gegevens en opgeslaan als html-bestand maar wat nu?

Koen



Als je het goed hebt gedaan, dan
Dubbelklikken op het bestand

Uw blog zou nu moeten openen.

Gast Willy schreef:
Anonymous schreef:
Willy,

kan je iets gedetailleerder omschrijven hoe je het bestand gebruikt bij het inloggen?
Ik heb het bestand aangepast met mijn gegevens en opgeslaan als html-bestand maar wat nu?

Koen



Als je het goed hebt gedaan, dan
Dubbelklikken op het bestand

Uw blog zou nu moeten openen.


Correctie
Uw blog zou nu moeten ingelogd openen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!