reklame makers onder de bloggers

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

HALLO IEDEREEN,

Ik heb deze week al tweemaal een e-mail ontvangen van collega-bloggers die met grieven zitten.:
Het gaat nl over het volgende ;
vele bloggers komen hun button plaatsen in je gastenboek, gewoon om reklame te maken voor hun eigen blogje.
Zonder ook maar iets te lezen of te bekijken op je blogje.
Het is me zelfs al een paar keer opgevallen dat dat totaal ongepast is ( als op dat betreffend blogje gepraat
wordt over ziekte of sterven, komt er daar één doodleuk "wandelgroetjes uit ....." tussenzetten.)

Ikzelf heb me daar ook al dikwijls aan geergerd en heb dat ook al eens op mijn blogje gezet.
Het resultaat is dan dat niemand nog iets in mijn gastenboek durft zetten ;
dat is natuurlijk ook de bedoeling niet!
IEDEREEN IS WELKOM !

Ik schrijf zelf ook geregeld in gastenboeken, maar LEES dan wel eerst wat er staat.
Ook probeer ik steeds een leuke opmerking of een complimentje te maken ;
daar is nog niemand van dood gegaan!

Ik wil dan ook alle collega-bloggers oproepen om hetzelfde te doen! :wink:

groetjes,

rebel

http://www.bloggen.be/rebelshoekje

't Is in ieder geval beter dan de spam die ik er tegenwoordig krijg :shock:

Ik heb toch de indruk dat er reaktie komt op mijn oproep;
niet rechtstreeks, niemand waagt zich blijkbaar aan kritiek. :?

Maar indirect wordt er wel op ingegaan ; de meesten geven wel één of ander commentaar. :!:

Behalve degenen die effectief NIETS LEZEN op de blogjes én alleen maar reklame maken, die gaan lustig door natuurlijk. Die zijn zich van geen kwaad bewust. 8)

Maar we zijn op de goeie weg, ;

"Keep up the good spirit" zou ik zeggen !

slytherat schreef:
't Is in ieder geval beter dan de spam die ik er tegenwoordig krijg :shock:




yaoi, ik ben op je blogje geweest en heb gezien dat je je
veiligheidscode hebt uitgeschakeld ; vandaar dat je zo veel spam binnen
krijgt .
Ik neem aan dat je wel weet hoe je die terug inschakelt, zoniet ...........

Always glad to help :wink:

Ons ratje heeft die code wss uitgeschakeld omdat er en tijdje terug zoveel problemen mee waren

Yup, wat Legolas zegt

en/maar

Eigenlijk heb ik die veiligheidscode ook uitgeschakeld, omdat ik niet echt het email van iemand moet weten. Voor sommigen is het moeten weergeven van hun emailadres soms ook net een drempel te hoog.
Soit.

Bij deze is de code terug aangezet.

------------------------------------

En ik ken die commentaren: Leuk blogje, was aangenaam vertoeven, blablabla... en dan in een ander blog zie je net dezelfde commentaar.
Tot zover dan de geloofwaardigheid van die commentaar ^_-

Anyway, ik lees wel blogjes, maar zal zelden iets achterlaten, om redenen die ik al tot in den treure heb herhaald ^-^

-Rat-

Yeah, wat Rebel zegt is waar, hij/zij heeft al m'n blog bezocht zonder "spam", en eerder met een compliment, dat vind ik wel cool hoor van hij/zij/hen/haar/hem/hun/zijder/wij/wieder/zieder/them/they/those's/....whatever... me :wink:

Ik doe het zo:

(krijg de link hier niet geplakt...kijk op mijn blog in de linkerkolom, bij FAVORIETEN. (logo)

Via een pagina via GOOGLE PAGE CREATOR...
Gratis en zoveel pagina's als je wil....
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!