HALLO IEDEREEN,
Ik heb deze week al tweemaal een e-mail ontvangen van collega-bloggers die met grieven zitten.:
Het gaat nl over het volgende ;
vele bloggers komen hun button plaatsen in je gastenboek, gewoon om reklame te maken voor hun eigen blogje.
Zonder ook maar iets te lezen of te bekijken op je blogje.
Het is me zelfs al een paar keer opgevallen dat dat totaal ongepast is ( als op dat betreffend blogje gepraat
wordt over ziekte of sterven, komt er daar één doodleuk "wandelgroetjes uit ....." tussenzetten.)
Ikzelf heb me daar ook al dikwijls aan geergerd en heb dat ook al eens op mijn blogje gezet.
Het resultaat is dan dat niemand nog iets in mijn gastenboek durft zetten ;
dat is natuurlijk ook de bedoeling niet!
IEDEREEN IS WELKOM !
[color=red]Ik schrijf zelf ook geregeld in gastenboeken, maar LEES dan wel eerst wat er staat.
Ook probeer ik steeds een leuke opmerking of een complimentje te maken ;
daar is nog niemand van dood gegaan! [/color]
Ik wil dan ook alle collega-bloggers oproepen om hetzelfde te doen!
groetjes,
rebel
[url]http://www.bloggen.be/rebelshoekje[/url]
Ik heb deze week al tweemaal een e-mail ontvangen van collega-bloggers die met grieven zitten.:
Het gaat nl over het volgende ;
vele bloggers komen hun button plaatsen in je gastenboek, gewoon om reklame te maken voor hun eigen blogje.
Zonder ook maar iets te lezen of te bekijken op je blogje.
Het is me zelfs al een paar keer opgevallen dat dat totaal ongepast is ( als op dat betreffend blogje gepraat
wordt over ziekte of sterven, komt er daar één doodleuk "wandelgroetjes uit ....." tussenzetten.)
Ikzelf heb me daar ook al dikwijls aan geergerd en heb dat ook al eens op mijn blogje gezet.
Het resultaat is dan dat niemand nog iets in mijn gastenboek durft zetten ;
dat is natuurlijk ook de bedoeling niet!
IEDEREEN IS WELKOM !
[color=red]Ik schrijf zelf ook geregeld in gastenboeken, maar LEES dan wel eerst wat er staat.
Ook probeer ik steeds een leuke opmerking of een complimentje te maken ;
daar is nog niemand van dood gegaan! [/color]
Ik wil dan ook alle collega-bloggers oproepen om hetzelfde te doen!

groetjes,
rebel
[url]http://www.bloggen.be/rebelshoekje[/url]