Statcounter

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Hoi,

voor diegenen die een andere counter op hun log willen heb ik een voorbeeld geplaatst op m'n log http://www.bloggen.be/theworldisfubar

via www.statcounter.com

Koen 8)

ik was met volle moed hieraan begonnen

en toen gaf die op het laatste de html code die ik op mijn webpagina moest inschrijven. En toen panikeerde ik: hoe, waar, wat? in een tekstkader toch niet? of toch niet ergens daar bij personaliseren in een venstertje? Dus heb ik maar snel weer afgesloten... ik zal toch maar eens op cursus moeten gaan geloof ik

wat is een banner a propos? (ik weet nu al wat een TAG is!!! goed hè)

Emmy,

geduld en blijven proberen meisje!

Als je in een zijkolom een vrije tekst neemt, vervolgens brontekst aanvinkt en hierin de code plakt is het al ok! Niet meer, niet minder.

Als je in je counteraccount gaat vink dan wel effe aan om je counter openbaar te maken, onderaan 1 der pagina. Je kan dan ook het tekstje wijzigen van 'view my stats' naar 'wat je maar wilt'.

Een banner is zoiets Afbeelding (m'n hobbysite)

Dus promotie voor een site/log aan dewelke je ook een link kan vastkleven.

Dus Emmy, geef het nog een poging, zoniet help ik je wel verder!

Koen :wink: 8)
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!