Personaliseer onderdelen

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Kijk, voor mij mogen er meer onderdelen komen bij "Personaliseer". Dan kan je al die lege ruimte aan de zijkanten leuk opvullen. Hieronder een paar voorbeelden:

- lijst van links in de vorm van pictogrammen.

- Een kleine eigen forum of praatcafé op je bog

- Een eigen Shoutbox of Chatroom

- Blogtips van de webmaster die b.v wekelijks veranderen

- Betaalbare reklame (b.v. Google ads)

- Fotoslideshow (zoals daar zijn: Flickr)

- flash videos

- Een websitewijzer of sidemap

- enz...

Het meeste dat je vraagt, kan je zetten onder 'Vrije tekst / html'

Ik weet dat er blogs zijn met een chat-box.
Link i.v.v. pictogrammen kan je zelf maken (als bloggen dit voor jouw zou doen, hang je vast aan de links die zij zouden aanbieden)
Reclame staat al bovenaan en eigenlijk zou ik niet weten waarom iemand nog meer reclame op zijn/haar blog zou willen hebben.
Als de prent niet te groot is, kan je best een slideshow in je kolommen plakken.
En ikzelf heb zelfs een aantal video's in mijn zijkolom geplakt ^_^

Zo zie je maar, onder 'Vrije tekst / html' zijn de mogelijkheden onbeperkt!

Maar... alle ideeën zijn welkom ^_^

-Rat-
Er blijven nog altijd een deel onderdelen over.

http://www.bloggen.be/macuisine/

:!: Foto verwijderd door de moderator .

Gelieve een foto te plaatsen op normale grote voor het forum, anders moet men altijd maar scrollen van links naar rechts en dan omgekeerd als de afmetingen te groot zijn.
Mod. Swakke
Ronny Szostek schreef:
Er blijven nog altijd een deel onderdelen over


Oké:

-Voor een forum zijn de kolommen wat mij betreft te klein, maar je kan altijd een eigen forum starten en dan een link in je kolommen plaatsen.
-Blogtips van de webmaster die b.v wekelijks veranderen: die kan je altijd zelf geven, persoonlijk vind ik niet dat bloggen hiervoor moet zorgen. De meeste vragen worden trouwens beantwoord in de FAQ.
-Fotoslideshow: kan je zelf maken, hosten en in je kolom plakken. Hee! Maak er eventueel een .gif van! Is ook eens slideshow, uiteindelijk.
...
ben ik iets vergeten?

Maar echt, alles waar je maar aan kan denken, kan je in je zijkolom zetten hoor!

En vergeet ook niet:
Dit is een blog, geen website!

-Rat-

Ik ben het hier volkomen eens met de uitleg van Slytherat, men kan bij bloggen meer dan je denkt.
Natuurlijk zijn er nog zaken die kunnen verbeterd worden, dat zal altijd zo zijn, maar ben zeker dat dit in de toekomst ook zal gebeuren.


Pépe

hallo ik ben juist nieuw hoe kun je uw blog een andere kleur geven ? pleas help mij :roll: [/url]

Inderdaad...

Ik durf de uitdaging aan:

Wie een betere Blogdienst vind DAN BLOGGEN.BE die mag hem hier direct doorgeven. (maar niet zeveren he....ECHT UITTESTEN.)

Ik testte MSN en gebruikte hem lang, omdat ik dacht dat er geen betere was. (OERTRAAG omwille van zijn wereldwijde omvang...)

Skynet is ongeveer gelijk aan Bloggen, maar daar logde je in in een webpagina tussen alle chaos, en de tekstverwerker KAN NOG NIETEENS TIPPEN AAN DIE VAN BLOGGEN.

en onlangs nog WordPress uitgetest: NEEN HOOR....
http://www.bloggen.be/dmek1960/archief.php?ID=317

BLOGGEN BLIJFT "VERUIT" DE BESTE...
BLOGGEN WORDT DE GROOTSTE !!!

de boy schreef:
hallo ik ben juist nieuw hoe kun je uw blog een andere kleur geven ? pleas help mij :roll: [/url]

:arrow: inloggen :arrow: Uitzicht (design) wijzigen blog :arrow: kleurtje kiezen

Anders moet je in de html-code zitten

-Rat-

Het grote voordeel aan bloggen is zeker dat je HTML mag gebruiken. Ik weet dat er kant-en-klaar diensten bestaan die je meteen een mooie look, een forum, chatbox, etc. geven. Maar daar blijft het bij. Men zal de personalisering nog wel eens uitbreiden bij ons. Je kunt op google alles vinden wat je wilt. Shoutboxen onderanderen. Op skynetblogs kan je een chatbox standaard plaatsen. Op bloggen niet, daar mag je zelf gaan zoeken naar welke chatbox jou het meeste aanspreekt (het enigste nadeel is dat de blokering van gebruikers daarop niet werkt). Youtube, alles is mogelijk.

Ik moet wel toegeven, bloggen is dan wel voor iedereen, maar als je er echt wat unieks van wilt maken, moet je toch al wat van computertechnologie kennen. Maar dit is gewoonweg geweldig om te doen. Zeker dit forum hier.

Mvg, Nicolas

Is het mogelijk om in het gebied 'vrije tekst' foto's te plaatsen? Ik zou hier graag een aantal foto's plaatsen met onder elke foto een naam of een beetje uitleg.
Kan ik dit best hier doen of is er nog een andere mogelijkheid om aan de linkerkant van het blog dit te plaatsen?

Bedankt!

Beste,


Voldoende uitleg vind je als je deze link opent


http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... Lesje6.pdf


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!