fotofilmpjes Picture trail

Dit is de plaats waar je terecht kan om anderen tips te geven.

Moderator: Moderators

Na een aantal jaartjes stilte wil ik mijn blog opnieuw opstarten. Ik maakte vroeger fotofilmpjes met Picture Trail, met veel animatie, en kon die via HTML code op mijn blog plaatsen. Adobe Flash Player wordt binnenkort echter niet meer ondersteund.zodat de filmpjes niet meer kunnen afgespeeld worden..Ik moet dus op zoek naar iets anders en zie door de bomen het bos niet meer. Weet er iemand iets gelijkaardigs, zowel voor Picture Trail als om de filmpjes op mijn blog te plaatsen via HTML. Ik weet dat dit kan met bijlagen maar daar houd ik niet zo van.
Beste,


Je kan ze bv. uploaden op YouTube, en via de broncode op je blog plaatsen, zie

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... ilmpje.pdf


Pépe
Bedankt! Dat gaan we proberen.
Kan ik dat filmpje later verwijderen op You tube? Ik heb een blog met inlogcode voor de ouders van kinderen in mijn opvang. Vandaar de vraag.
Beste,


Verwijderen kan je niet, dan worden zij niet meer geopend op het blog, maar je kan ze wel verbergen, zie:

https://computertotaal.nl/artikelen/app ... ren-22907/


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Help | Kenmerken | Meer info | Privacy | Disclaimer | Abuse | Foto's | Contact | Vloeren
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!