Ik zie mijn blog niet meer!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste bloggers, sinds gisteren komt mijn blog niet meer te voorschijn,als ik op bekijk blog druk, soms lukt dit wel maar duurt dit heeeeeeeeeel lang, hebben anderen dit ook, of ligt het aan mij.
Ik weet dat ik niets heb veranderd!
groeten sjaco :?:

Hallo Sjaco,


Ik zie uw blog wel, maar inderdaad het duurt heel lang, is niet te verwonderen als u ziet wat hij alles moet inladen, iemand die met het inbelsysteem werk krijgt nooit uw blog open.

Pépe

Hoi Pepe, het duurde altijd wel wat lang 17 seconden,maar nu soms 3 a 5 minuten,maar ik ga even een aantal berichten in ons archief doen,mischien dat dat helpt, maar het is echt pas sinds gisteren,althans voor mij.
groeten sjaco
beste Pepe, ik heb nu alleen de laatste 10 berichten op de begin pagina staan, maar tet duurt nog steeds heeeeeel lang.
groeten Sjaco

Hallo Sjaco,


u hebt gelijk, het duurt nog even lang, daar het pas sedert gisteren is, probeer eens dat wat u er van gisteren tot nu hebt aan toegevoegd eens terug te verwijderen, uw kan dat dan eerst op een kladblok kopiëren, dan gaat niets van uw werk verloren, anders uw blog eens genereren.

Pépe

Beste pepe gisteren oversdag zijn er wel 2 berichten bij reaktie's toegevoegd, over een wuppie site, die kon ik zelf al moeilijk openen, mijn blog liep toen vast, daarna heb ik die berichten verwijderd, en alleen een link op onze linken pagina gezet, verder heb ik niets toegevoegd wel rond 12 uur s'nachts een nieuw bericht maar toen was hij al langzaam.
groet sjaco

Beste Pepe en iedereen, ik heb gevonden wat de oorzaak van het lange opstarten was!
Ik had een vast item over de W.K. voetbal(het laatste nieuw) maar dat is er al meegestopt ,dus kon het progamma ook niet meer laden!!
Nu ik dit item heb verwijderd zie ik weer snel(gelukkig) ons blog.
groeten Sjaco :idea:

Vraagje: je hebt zo'n No-adult-content logootje op je blog. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt gehaald?

[quote="Anonymous"]Vraagje: je hebt zo'n No-adult-content logootje op je blog. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt gehaald?[/quote]
Sorry ,ik dacht bij pepe vandaan,maar ik zie hem niet,op zijn blog dus ik zou het echt niet mer weten,maar het is w.s. wel een blogger van bloggen .be als het mij te binnen schiet ,zal ik het plaatsen
groet Sjaco

Errr... dat was ik die die vraag stelde. Kennelijk was ik weer eens vergeten in te loggen.

Ben eigenlijk op zoek naar de andere versie 'adult content' :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!