Mijn blog blokkeert

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik ben pas gestart met eenblog. Per ongeluk heb ik er een te grote foto op geplaatst. Ik heb die meteen weer verwijderd en de mededeling gekregen dat dit correct is gebeurd. Daarna heb ik nog andere berichten toegevoegd. Als ik zelf mijn blog open ziet alles er normaal uit. Doch, als iemand anders mijn blog bekijkt, zien ze de veel te grote foto (die ik verwijderd heb) en de latere toevoegingen staan er niet meer op. Wat kan hier aan de hand zijn.
:?:

Hallo chrisje,


Plaatst hier eens uw blogadres, want zonder op uw blog te kijken kan men niet veel zien.

Pépe

Hoi Pépe,

Mijn blogadres is www.bloggen.be/christinedero

Hallo Chrisje,


Inderdaad die foto is veel te breed en duwt uw middenvak en linkerkolom volledig uit uw beeldscherm.

Om uw blog mooi in het scherm te laten passen, mogen voor de zijkolommen L en R de breedte van de afbeelding of foto maar een 150 pixels zijn en in het het middenvak een 525 pixels, hoogte speelt geen rol.

Om foto's te verkleinen kan je terecht op deze link

http://blog.seniorennet.be/seniorennet_ ... ips_trucs/

In de linkerkolom vind je een button "foto's verkleinen" daar onder vind je een paar tooltje de meeste met handleiding.

Om nu deze foto te verwijderen, log in op uw blog, klik op "personaliseer" en scroll in uw linkerkolom naar de foto, klikt daar op het rood kruisje en bevestig uw foto is nu van uw blog verwijderd, als je nu uw blog bekijkt zal er deze nu al anders uitzien;

Succes
Pépe

Pépe, bedankt om mijn probleem op te lossen. Het is weer allemaal zoals het hoort nu. Wat moet ik nog veel leren :?
Nog een leuke dag gewenst.
Chrisje
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!