reactie op berichten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik probeerde reeds meermaals een instelling aan te passen nl. dat lezers een reactie kunnen geven op mijn berichten. Ik vink alles aan en toch verandert er niets ! Hoe komt dit ?
www.bloggen.be/modderfokkers

dank

Annemie

Normaal gezien zou het moeten lukken als je onder extra opties in instellingen:
[quote]Laat u uw bezoekers toe om een reactie/commentaar te geven op uw berichten? [/quote] JA kiezen en wijzigen drukken

Als dat niet lukt kan je misschien helemaal onderaan de instellingen "opnieuw genereren" kiezen.

Als dat ook niet lukt weet ik het niet. Pépe misschien wel.
Het zou ook kunnen dat het niet lukt omdat de technici blijkbaar serieuze veranderingen aan het aanbrengen zijn momenteel.

Pepe,

Ik zou heel graag antwoord krijgen op mijn vraag

Bedankt

A mie

Beste a mie,


U hebt hierover een antwoord bekomen van "splinter" ik kan daar niets aan toevoegen.

Volg zijn uitleg, maar vergeet zeker nadien niet op "wijzigen" te klikken.

Pépe

Dit heb ik reeds meermaals geprobeerd !

Als iemand anders mij kan helpen, graag !

Als ik het uitzicht van mijn blog aanpas, zou het wel lukken ( want heb nog een blog waar het wel lukt ) maar wil dezelfde lay out houden
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!