nieuwe editor

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

De nieuwe editor doet het blijkbaar niet momenteel ?

Hallo splinter,


De editor "voor u als gebruiker" en ingesteld is op "Nieuw" is wel ter beschikking met Internet Explorer 8 en 9.

Pépe

Raar, ik gebruik hem al bijna twee jaar zonder problemen met firefox. Enfin ja, IE zal nog wel ergens te downloaden vallen. Bedankt voor de info.

Hallo splinter,


Dit is inderdaad zo, dat het steeds met Firefox heeft gewerkt, momenteel niet, dit is reeds gemeld aan de programmeurs.

Ook met Google Chrome is deze editor momenteel niet beschikbaar.

Zolang kan men zich behelpen met Internet Explorer of de editor instellen als "Normaal (standaard).

Pépe

Het plaatsen van filmpjes lukt niet meer met de vernieuwde editor. Noch in FF, noch in IE.

[quote]Bericht toevoegen - fout
U heeft volgende fouten gemaakt bij het invullen van een nieuw bericht:

U heeft geen bericht ingegeven.[/quote]

Vroeger gebeurde dit ook maar door een puntje of enkele woorden onder het filmpje te zetten kon men dit toch plaatsen. Nu lukt het niet meer. (Flash ,Iframe, WMP)

Hallo splinter,


Ik heb een test gedaan met FF en editor op "Normaal (Standaard) hier lukt het wel mee, de rest moet ik nog verder uittesten, maar u kan zich reeds behelpen.

Pépe

Gewone berichten kan ik inderdaad plaatsen met de normale editor. Filmpjes (flash ofzo) lukt nog steeds niet :(

Enig idee wanneer we terug filmpjes en foto's kunnen posten Pépe ?
Met zowel de nieuwe als normale editor en zowel IE9 als FF lukt het me nog altijd niet.

Hallo splinter,


Ik heb dit gemeld voor de programmeurs, meer kan ik ook niet doen.

Maar met de editor op "Normaal (standaard)" moet dit toch lukken, zal morgen eens zelf de test doen.

Pépe

Hallo splinter,


Ik heb een test gedaan met de editor op "normaal (standaard)" met IE9 en Firefox.

Plaats een deze embed code eens

Geef eerst een spatie in.

Vinkt de brontekst aan en plak deze code

<br/>
<center><object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/d62VX5MOh7s?version=3&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/d62VX5MOh7s?version=3&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object></center>

Klik op "Toevoegen" het filmpje zou op het blog moeten staan.

Pépe

De brontekst verschijnt, het filmpje niet. :(
(met IE9 en FF)

Hallo splinter,


Deze filmpjes werden geplaatst met de editor op "normaal (standaard)".

Het voorbeeld met IE9 post ik in een ander bericht daar 2 afbeeldingen momenteel niet mogelijk zijn
Met Firefox

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120307/459269.jpg[/img]

Als je wilt mag je mij steeds per PB of op mijn mailadres uw inloggegevens eens doorsturen, zo kunnen wij uitvinden of de oorzaak bloggen.be is of uw computer.

Pépe

Hallo Splinter,


Met IE9

[img]http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120307/459263.jpg[/img]

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!