geen mail ontvangen bij registratie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik wou me daarnet registreren. Alles is goed verlopen, behalve het feit dat ik geen email heb gekregen en dat ik mijn blog dusook niet kan activeren. Het betreft de blog met de naam bijlokevest. Mijn emailadres is bijlokevest@hotmail.com. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten, valerie

Hallo Valerie


Maak eens deze link open http://www.bloggen.be/help-activeer_blog.php en lees eens alles aandachtig door, misschien toch ergens een foutje gemaakt ?

Of misschien een fout in uw mailadres getypt, ik zie namelijk op het mailadres dat u hier opgeeft ook een punt staan na ....com dat kan ook niet. Een punt teveel of te weinig, kan alles in de war brengen, nogeens goed checken en als het dan niet lukt, kan u zich terug hier op het forum melden.


Pépe

Hallo Valerie,


Heb gezien dat uw blog is aangemaakt, hiermede is dan het probleem met het activeren wel van de baan.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!