verkeerde tijdsmelding op mijn site

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hier ben ik nog eens terug.Ik zit met een probleem aangaande de klok dewelke op mijn site getoond word en waar ik via een mailtje van een bezoeker attend werd opgemaakt en bij nazicht bleek dit te kloppen ook nog.Het gaat om het volgende:Op de begroetingslijst staat voor middernacht 0 uur,terwijl er op mijn site 12 uur vermeld word inplaats van de 0 uur.Is dat normaal of is dit een fout in het programma?Zo ja,wat kan ik doen om dit op te lossen?
Bedankt,prettig verlof,
De compostmeester.

ik heb geen klok op mn blog, allez, wel een klok, maar er staat niets op

om het duidelijker te maken kan je beter eve gaan kijken, in de linker kolom

Hallo Johan,


Ben eens op uw blog gaan kijken, ik zie daar wel het uur staan, die geeft het juiste uur aan, maar een klok of een begroetingslijst zoals jij dit noemt, vind ik nergens hoor

Pépe

Johan,


Of bedoelt u soms de [b] begroeting per uur [/b] die te plaatsen is via "personaliseer", maar die staat ook niet op uw blog, om u verder te kunnen helpen, graag een woordje meer uitleg.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!