Blog verwijderd

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

ik heb ook per ongeluk mijn blog verwijderd en kan het niet terug plaatsen.

http://www.bloggen.be/minnares

Kan jij mij helpen??

Alvast bedankt.
Xan

Hallo Xan,


Uw blog zou terug online moeten zijn.

Pépe
Sorry Pépe maar ik kom steeds in mijn tweede blog terecht

www.bloggen.be/minnares2

ook al gebruik ik voor beide blogs een ander emailadres en paswoord.

Begin ik Alsheimer te krijgen :-( ?

Bedankt voor je oneindig geduld.

Hallo Xan,

Als je meerdere blogs hebt met verschillende e-mailadressen, gebruikersnamen en wachtwoorden, moet je op al deze blogs uitloggen, inloggen op het blog waaraan je wil werken.

Als je dit niet doet kom je steeds terecht op het blog waaraan je het laatste hebt gewerkt.

Pépe

[color=darkblue]Xan,

Uw blog minnares is terug online.
Vrg. Swakke.[/color]
Bedankt Swakke & Pépe voor jullie hulp. Alles is in orde nu.

Met vriendelijke groetjes,
Xan
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!