Problemen met de titels

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Kan mij iemand zeggen wat ik moet doen, wanneer ik een bericht plaats met titel is er niks aan de hand. Maar wanneer ik verschillende foto's ga toevoegen aan men bericht is plots de titel van men bericht weg en krijg ik deze er niet terug op ! :( :cry:

Hallo,


:arrow: inloggen :arrow: wijzigen :arrow: naast het bericht waarvan de titel is verdwenen bij "[b]wijzigen/verwijderen[/b] op [b]wijzigen [/b] klikken :arrow: typ nu uw titel opnieuw in :arrow: scrolt naar onder tot de [b]2de wijzigen [/b] klik hierop, uw titel zal nu wel verschijnen


Pépe
Hé Pépe alvast bedankt voor de tip, ben ook jouw blog eens gaan bekijken en het ziet er mooi uit !

Eric

http://www.bloggen.be/thecollector
Ze verdwijnen plots en ik krijg ze niet teruggezet

het oogt niet op mijn blogje
je kan ook niet niets aanklikken, want er is niets

toch staat het log erop
en door te schrollen kan je het wel zien
:oops: :(

wie kan er me helpen

bedankt
Erna

Hallo Enneke

U opent hier gisteren deze topic http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=1388 en nu stelt u terug uw probleem op deze topic hier, hebt u het vorige antwoord gelezen en lukt dit niet ?

Nochtans zie ik alleen op uw blog dat de titel ontbreekt, van een posting van vandaag, gisteren ontbraken meer titels die er nu wel opstaan, dus terug de volledige procedure toepassen en op de tweede "wijzigen" klikken.

Uw titel kan zelfs verdwijnen wanneer u iets aan een bericht wijzigt, door op de eerste "wijzigen" te klikken, bij wijzigen [b] steeds op de 2de wijzigen klikken [/b]

Pépe

Hallo Enneke,


Ik zie dat op uw blog nu wel alle titels staan, dus ik mag er vanuit gaan dat uw probleem is opgelost.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!