rightclick

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Kan iemand mij soms helpen ? :( Ik heb op mijn blog bij "wijzigen uitzicht " een html-code geplakt waardoor niemand iets kan copieren van mijn site . Het probleem is dat er nu vanboven op mijn blog 'no-rightclick' staat inplaats van joycjblogj . Weet iemand hoe je dit soms kan wegkrijgen :?:
Mijn blog is : www.bloggen.be/joycjblogj

Hallo,

In uw titel van uw blog staat wel degelijk [b]joycjblogj[/b] en niet [b]'no-rightclick' [/b]

Indien u dit nog voorkrijgt kan u steeds de titel van uw blog wijzigen bij "instellingen" :arrow: "aanpassen kenmerken"


Pépe
Eum , maar als je mijn blog verklein zodat hij beneden op de balk staat , staat erop no-rightclick .

Hey Joyce,

Je hebt gelijk, onderaan staat "no-rightclick".
Er staat een fout in je html broncode, je hebt waarschijnlijk je "no-rightclick" code op de verkeerde plaatst geplakt.
Je html-code bevat nl. 2x
<html>
<head>

verwijder dit stuk uit je code (hieronder in blauw)

[color=blue]<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">

<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>no-rightclick</title>
<script language="javascript">
function click() {if (event.button==2) {
alert('no copy, neem contact op met de webmaster...thnx....');
// de code n zorgt voor een nieuwe regel. er hoeft geen spatie na, zoals u ziet. ook niet ervoor
alert('mail naar joyce_braem_14@hotmail.com');
}}document.onmousedown=click</script>
</head>[/color]

eens dit verwijderd, plak dan de code hieronder (in het groen)
tussen <html> en <head>

[color=green]<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.1">

function right(e) {
if (navigator.appName == 'Netscape' &&
(e.which == 3 || e.which == 2))
return false;
else if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' &&
(event.button == 2 || event.button == 3)) {
alert("Waarom zou je MIJN foto willen downloaden ? Neem liever eerst contact met me op ");
return false;
}
return true;
}

document.onmousedown=right;
document.onmouseup=right;
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
if (document.layers) window.captureEvents(Event.MOUSEUP);
window.onmousedown=right;
window.onmouseup=right;
// End -->
</script>[/color]

Let op: anti-rightclick helpt enkel bij MS Explorer gebruikers, Mozilla Firefox gebruikers kunnen echter nog steeds copiëren.

Suck6,
-Moonjunkie
inderdaad er staat nu joycjblogj . Echt merci xxx . De tekst is anders maar ik zal die wel veranderen .
Dank je wel hé xXx
Inderdaad Joycje

EERST EN VOORAL ZEGGEN:
JE HEBT EEN FLEURIGE BLOG....knap werk!!!

Maar er staan gewoon afbeeldingen in, waarbij (als je er opstaat met de muis) gewoon het logootje met LINKSBOVEN "het disketje" in de foto verschijnt om het gewoon op je schijf op te slaan, dus veel zal dit niet helpen nietwaar?

TROUWENS...GEHEIMEN staan niet echt op blogs, denk ik he?
En als je deze zelf getrokken hebt, dan kan ik verstaan dat je niet wil dat ze ze copiëren, maar dan kan je ze nog altijd een "eigen vorm geven" zoals Amelie hierboven zegt he.

Of ze "inkleden in Powerpoint", dan maak je ze "EIGEN AAN JOUW STEIL."
Kijk maar eens bij mij...eventueel. (ik werk veel met powerpoint.)
zo kan je er ook altijd jouw logo in achterlaten.

Groetjes nog,
Danny
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!