Pagina 1 van 1

nieuwe blog

Geplaatst: wo nov 16, 2011 18:29 41
door majans
geachte
ik heb een nieuwe blog aangemaakt
met een nieuw blognaam nieuw gebruiksnaam en een zelfde wachtxwoord als mijn andere blog
maar als ik wil inloggen op mijn nieuwe blog kom ik steeds uit op mijn vorige blog
kan iemand mij helpen?
mvg

Geplaatst: wo nov 16, 2011 19:51 34
door Pépe
Hallo majans,


Als je meerdere blogs hebt, moet je uitloggen op al uw blogs en inloggen op het blog waaraan je wilt werken.


Om dit te vermijden kan je de blogs koppelen, maar moeten hiervoor alle:

zelfde [b]e-mailadres[/b]; zelfde [b]gebruikersnaam[/b] en hetzelfde [b]wachtwoord[/b] hebben.

Als je blogs gekoppeld zijn, kan je switchen tussen al uw blogs zonder te moet inloggen.

Pépe

Geplaatst: wo nov 16, 2011 20:23 11
door majans
hei pepe
heb ik gedaan maar kom toch steeds op mijn andere blog
en ik kan nu deze nieuwe blog niet meer verwijderen en een nieuwe aanmakan om bij de andere te voegen zoals je zei
wat doe ik fout

Geplaatst: do nov 17, 2011 11:25 15
door Pépe
Hallo majans,


Gezien je steeds op een andere blog komt, open deze blog, klik in het menu op"instellingen" wijzig hier nu emailadres, gebruikersnaam en wachtwoord door dezelfde die je hebt gebruik bij het aanmaken van de nieuwe blog, klik op "wijzigen" nu zijn deze blogs gekoppeld en moet het probleem zijn opgelost.

Pépe

sultan

Geplaatst: vr feb 06, 2015 06:54 58
door KaLEl00
Heb 2 blogs. Eentje wil ik opnieuw activeren (inactief sinds 10/10/2008). Ben zelfs emailaccountgegevens vergeten. Kan een ander emailadresaan die blog gekoppeld worden? Let wel: ook gebruikersnaam en paswoord voor die tweede blog ken ik niet meer.



________________________________________
[url=http://www.spanishprograms.com]www.spanishprograms.com[/url]
[url=http://wings.buffalo.edu/eli/]http://wings.buffalo.edu/eli/[/url]

Geplaatst: vr feb 06, 2015 09:48 13
door Pépe
Beste,


Kan je het blogadres (URL) van het blog meedelen.

Pépe