uitzicht blog verandert in internet explorer

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

beste,

Ik ben hier nog eens met hetzelfde onopgeloste probleem omdat het blijft aanhouden en ik telkens probeer om het op te lossen maar niet lukt!

In de rechterkolom verdwijnen zomaar foto's en teksten, ook het gastenboek en favorieten. Ik werk met firefox en daar is alles normaal. Doch bekijk je het blog met explorer dan is er vanalles weg;

ik verplaatste reeds zaken naar de linkerkolom, verwijderde zaken en plaatste ze terug, maar niets helpt !

Graag hulp gevraagd !!!
Kan het te maken hebben met de lange tekst van 'toertochten november ' ?
Maar dit is iets wat steeds zichtbaar moet blijven dus het kan niet in de middenkolom
http://www.bloggen.be/modderfokkers/



groetjes

Hallo a mie,


Dit probleem is doorgegeven geweest aan de programmeurs, heb tot op heden nog geen antwoord bekomen dat het hersteld is.

U zal moeten geduld hebben, de programmeurs zitten ook niet op werk te wachten, die hebben meer dan hun handen vol.

Pépe

Ok, ik heb geduld.... :-)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!