kan geen berichtn meer posten m.n link geassocieerde foto

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

:?: Ik kan geen berichten meer posten met een link geassocieerde foto.
ik zie enkel nog de tekst van mijn bericht maar geen foto.
Ik kon vroeger wel berichten posten met een link geassocieerde foto. :?
Hopelijk kan iemand mij helpen :?:

--- :arrow: www.bloggen.be/hilarious

Hallo,


Open eens deze link naar de blog van [b] blogtips_zonnegroeten [/b], en kijk of u dat kan helpen

http://www.bloggen.be/zonnegroeten/archief.php?ID=53


Pépe
Ik volgde iedere keer dezelfde stappen uit die beschreven staan op zonnegroeten.
Maar vroeger (eergisteren) was er geen probleem. :? :?: :!:
en kon ik wel berichten plaatsen met met een link geassocieerde foto



:arrow: www.bloggen.be/hilarious

Hallo,


Ik zie op uw blog, dat u na het plaatsen van bovenstaand bericht, toch een
link met geassoceerde foto hebt geplaatst.

Is het probleem opgelost :?:


Pépe

up

nee, ik heb het bericht gewoon gewijzigd en dan ging het wel
maar hoe zou het komen dat ik het niet gewoon kan toevoegen? :?: :?: :?:
Beste,

Volgens mij zit ik met een soortgelijk probleem.
Een berichtje vergezeld van een foto, wordt wel gepubliceerd, maar de link naar de foto geeft volgende foutboodschap :

X - klik op de afdbeelding om de link te volgen.

...maar geen fotootje.

Ik heb het bericht gedeleted, en opnieuw ingevoerd maar zonder succes.
Daarna het bericht gewijzigd (een keer tekst, een keer foto, een keer beide), maar ook hier geen verbetering.
Daarna nog eens blog hergenereerd, maar ook geen verandering.


Een bugje in de nieuwe release ?

Hill McGraw
www.bloggen.be/chocolatemoose

Hallo AntoineHilarions,


Als u na toevoegen even wacht, bestaat de mogelijk dat het wel op uw blog verschijnt. Ook na te wijzigen.
Log eens in, en gaat naar "instellingen" en scrolt bijna tot beneden en lees dit eens " Ping/verwittigen internationaal" dat kan de oorzaak zijn


Pépe

[/b]
Beste,

Het spijt me, bij mij haalt dat niet veel uit.
Ik heb wel de link gevolgd naar die foto en dan kom ik uit bij een beveiligde partitie op de server, in mijn geval is dat :

http://blogimages.bloggen.be/chocolatemoose/

Daar staan dus al mijn andere afbeeldingen. (Automatisch als je die oplaadt in bloggen.be). Ik kan daar bvb kijken naar vroegere opgeladen afbeeldingen
bv http://blogimages.bloggen.be/chocolatem ... 7abadc.jpg

Als ik de link naar mijn recentste afbeeldingen inklik
bv http://blogimages.bloggen.be/chocolatem ... 69ad82.jpg
dan krijg ik het beruchte rode kruisje.

Ik ben helemaal geen kenner, maar volgens mij wijst dit kruisje erop dat de foto wel degelijk goed opgeladen is, maar niet terug gedownload geraakt bij openen van de site.
Moest de foto niet opgeladen zijn, zou je dan geen footboodschap krijgen bij intikken van de link blogimages.bloggen... in de zin van "site niet gevonden" ?

Ik zet dagelijks een bereichtje op mijn site, telkens vergezeld van een fotootje. Het fotootje dat ik er vandaag wou bijzetten, is mijn standaard catcha zo je wil. Dus aan de foto zelf ligt het ook niet, ik heb hem al een keer of 60 opgeladen...


Met vriendelijke groeten,
Hill McGraw
www.bloggen.be/chocolatemoose

Een kruisje kan ook betekenen dat de url niet klopt.
Ik opload al mijn prenten op photobucket en voorzie ze dan van link. Tot op heden nog geen problemen mee. Laten we hopen dat dit zo blijft ^_^

Hallo Hill,

Plaats eens de URL van de foto in uw adresbalk en klik op "enter" als u nu ook een rood kruisje bekomt, is zoals Slytherat zegt, iets niet in orde met uw URL, best dan terug uploaden


Succes Pépe
Beste Pépé en beste Slytherat,

Bedankt voor jullie hulp.
het is inderdaad zo dat ik dat rood kruisje krijg als ik de link intik in de browser. Misschien is er wel iets foutgelopen met de upload dan.

Ondertussen heb ik het nog ééns opnieuw geprobeerd en nu lukte het wel weer. Vreemd. Er moet toch iets scheef gezeten hebben met de connectie blijkbaar want tussen 17u00 en 18u00 heb ik een keer of vijftien denk ik geprobeerd om het op te laden en zonder gevolg.
Nu om 18u40 ongeveer lukte het van de eerste keer.

Met vriendelijke groeten,
Hill
www.bloggen.be/chocolatemoose
iedere maal je een bericht hebt gepost of iets op je blog hebt geplaatst moet je een momentje wachten +-30sec voordat je drukt blog bekijken anders kunnen de wijzigingen of de toevoeging van een bericht gedeeltelijk fout gelopen zijn enzo krijg je problemen.
:idea: :idea: :idea:


:arrow: www.bloggen.be/hilarious

Hallo,


Dus als ik u goed begrijp, zijn uw problemen opgelost, dank u, voor dit te melden.

Pépe

Dan mag deze topic afgesloten worden :wink:
Bedankt.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!