probleem blog bekijken

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik heb mijn blog al enkele maanden niet meer gebruikt en vandaag wou ik nog eens inloggen.
Ik log in (dat lukt) en dan wil ik mijn blog bekijken, maar dan krijg ik een pop-up dat er authenticatie vereist is. Ik moet dan een gebruikersnaam en een wachtwoord ingeven. Met mijn inloggegevens voor de blog lukt het niet, dus ik zou niet weten welke ik daarvoor moet gebruiken.

Alvast bedankt

Beste natalie,

Ik veronderstel dat je uw blog hebt beveiligd.

Log eens in op uw blog.

Klik in het menu op [b]Instellingen[/b]

Klik nu zonder iets te wijzigen op de eerste [b]wijzigen[/b] die je tegenkomt.

Scroll nu naar onder, daar ken je uw gebruikersnaam en paswoord dat je nodig hebt om uw blog te bekijken, vinden.

U kan ook de beveiliging ongedaan maken.

Log in op op uw blog.

Klik het menu op [b]Instellingen[/b]

Scroll hier naar [b]Afscherming persoonlijk blog [/b]

Klik nu [b]Neen, mijn blog is toegankelijk voor iedereen[/b] aan.

Klik vervolgens op [b]Wijzigen[/b]

Succes
Pépe

Ik zie nergens "instellingen" staan :s

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik mijn blog heb beveiligd. Volgens mij was die publiek toegankelijk.
En zelfs als hij beveiligd was, dan zou ik toch denken dat ik hem zelf zou kunnen bekijken als ik ingelogd ben?

Alvast bedankt

Beste natalie,


Zelfs als bent ingelogd en u blog is beveiligd, kan je hem niet bekijken.

Waar je Instellingen vindt ziet je op de PrtScrn.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/20/1287584363-930.gif[/img]

Pépe

Bij mij staat er niks van instellingen :(
(kan je hier niet gewoon een foto uploaden? dan zou ik een printscreen kunnen tonen van hoe het er bij mij uitziet)

vanonder bij "blognieuws en mededeling" staat er wel het volgende:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/db.class.php on line 63


zou het hier iets mee te maken hebbe?

edit:

ik zie hier net staan op mijn beginscherm:

Welkom op de beginpagina om als co-auteur aan het blog te werken.

is het mss omdat ik co-auteur ben?

Beste,


Kan je eens uw blogadres hier op het forum plaatsen, dan kan ik ook meer zien.

Pépe

Hallo natalie,


Uw blog is wel degelijk beveiligd, dit kan door de foutmelding die je bekomt en hierdoor het menu niet ziet.


Om u verder te kunnen helpen en dit eventueel aan de webmaster over te kunnen maken, zou ik wel een PrtScrn willen, uploaden kan je bij www.plaatjesupload.nl

U mag mij ook uw inloggegevens doorsturen, zo kan ik zelf van de foutmelding een PrtScrn maken, of u eventueel zelf verder helpen, je kan deze privé doorsturen, als je op mijn profiel klikt en daar op "E-mail" zo hebt u mijn mailadres.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!