Pagina 1 van 1

ondertitel in kleur zetten

Geplaatst: do okt 14, 2010 17:24 37
door peggy
Kan mij iemand helpen hoe dat ik mijn ondertitel in kleur kan zetten en ook wat groter maken en desnoods in bewegende letters

Geplaatst: zo okt 17, 2010 17:34 11
door Titske
Kan je me even de ondertitel + de gewenste kleur opgeven a.u.b?
Dan kan ik iets maken dat je op je blog kan plaatsen.

Geplaatst: ma okt 18, 2010 08:25 34
door Pépe
Hallo peggy,


Bedoel je een lichtkrant, klik dan op onderstaande link, vind je uitleg


http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... tkrant.pdf


Pépe

ondertitel

Geplaatst: vr okt 22, 2010 11:14 45
door peggy
Ik zou mijn dochter hun naam en hun atletiekclub willen duidelijker maken.
www.bloggen.be/vermeir
de namen zijn Aurélie en Steffani en hun club is Racing Club gent de achtergrond liefst in het zwart
bedankt alvast

Geplaatst: za okt 23, 2010 19:11 03
door Titske
Om de ondertitel in een andere kleur te zetten plaatst u onderstaande HTML code bij de instellingen van uw blog. (u zult zien dat er nog enkele zaken moeten worden aangepast.)

[code]<font color="gewenste kleur">Tekst die u als ondertitel wenst</font>[/code]

ONDERTITEL

Geplaatst: di okt 26, 2010 14:42 03
door peggy
hallo de kleur heb ik al kunnen aanpassen maar de grootte van de woorden zou ik ook nog groter willen.
kan dat ?

ondertitel

Geplaatst: do okt 28, 2010 13:50 54
door peggy
kan ik ook de lettergrootte veranderen ?

Geplaatst: do okt 28, 2010 14:18 15
door Pépe
Hallo peggy,


Wil je eens aanduiden waar je de lettergrootte groter wil.

Titel ?

Pépe

Geplaatst: za okt 30, 2010 12:50 01
door Titske
[quote="Pépe"]Hallo peggy,


Wil je eens aanduiden waar je de lettergrootte groter wil.

Titel ?

Pépe[/quote]

Hoi pepe,

Ik denk dat het nog steeds over die ondertitel gaat. Denk ik he.

@peggy: neem anders deze HTML code eens over: (enkele aanpassingen doen.)

[code]
<font color="gewenste kleur" size="gewenste lettergroote">Gewenste tekst</font>
[/code]

ondertitel

Geplaatst: do nov 04, 2010 18:27 39
door peggy
Bedankt voor jullie hulp.
groetjes