ondertitel in kleur zetten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Kan mij iemand helpen hoe dat ik mijn ondertitel in kleur kan zetten en ook wat groter maken en desnoods in bewegende letters

Kan je me even de ondertitel + de gewenste kleur opgeven a.u.b?
Dan kan ik iets maken dat je op je blog kan plaatsen.

Hallo peggy,


Bedoel je een lichtkrant, klik dan op onderstaande link, vind je uitleg


http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... tkrant.pdf


Pépe
Ik zou mijn dochter hun naam en hun atletiekclub willen duidelijker maken.
www.bloggen.be/vermeir
de namen zijn Aurélie en Steffani en hun club is Racing Club gent de achtergrond liefst in het zwart
bedankt alvast

Om de ondertitel in een andere kleur te zetten plaatst u onderstaande HTML code bij de instellingen van uw blog. (u zult zien dat er nog enkele zaken moeten worden aangepast.)

[code]<font color="gewenste kleur">Tekst die u als ondertitel wenst</font>[/code]
hallo de kleur heb ik al kunnen aanpassen maar de grootte van de woorden zou ik ook nog groter willen.
kan dat ?
kan ik ook de lettergrootte veranderen ?

Hallo peggy,


Wil je eens aanduiden waar je de lettergrootte groter wil.

Titel ?

Pépe

[quote="Pépe"]Hallo peggy,


Wil je eens aanduiden waar je de lettergrootte groter wil.

Titel ?

Pépe[/quote]

Hoi pepe,

Ik denk dat het nog steeds over die ondertitel gaat. Denk ik he.

@peggy: neem anders deze HTML code eens over: (enkele aanpassingen doen.)

[code]
<font color="gewenste kleur" size="gewenste lettergroote">Gewenste tekst</font>
[/code]
Bedankt voor jullie hulp.
groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!