heeeeeeelp die webradio maakt heel m'n blog kapot

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik heb gisteren een webradio op m'n blog gezet en nu kun je nix meer openen en kan ik die radio bij berichten verwijderen ook niet meer verwijderen.
de naam van de blog is
www.bloggen.be/lienenmarlies

Beste Lienemarlies,

Laat die radio voor wat hij is...
De meesten surfen "zonder geluid" op, omdat je anders bij elke blog een ander stuk liedje hoort.....

Ik heb mijn weblog ooit eens laten nazien door mensen die er iets van kenden, en dit was "DE" opmerking.

Muziek zorgt in combinatie met verschillende websites....voor een wirwar van GEJANK....spijtig, maar ik moest ze gelijk geven...

Je moet met je geluid aan eens de proef doen....en naar 20 sites surfen die allemaal verschillende muziek geven.....

Aiaiaiai......(maar natuurlijk bent U volledig vrij om te doen en laten wat je wil, uiteraard.)

[b]MAAR INDIEN ER IETS MISGAAT ALS JE IETS VERANDERT.
VERWIJDER DAN GEWOON HET "LAATST TOEGEVOEGDE" EN DAN MARCHEERT MEESTAL ALLES TERUG....[/b]
SUCCES ERMEE....

Ik moet DMEK1960 gelijk geven, muziek bij een website vind ik meestal storend. Als je een site (of blog) maakt, is het wel 'cool' om daar muziek bij te hebben, maar voor de surfers iets minder... toch voor diegene die ik ken ^_^
Trouwens, bij mij staan mijn boxen altijd uit, tenzij ik effectief muziek speel of dergelijk.

Aangezien ik graag muziek/videoclips op mijn blog wou hebben, maar dan meer voor mezelf dan voor anderen, heb ik het volgende gedaan: De'r staan videopclips op die ik bij youtube ben gaan halen (en ja dat mag men! Ze voorzien zelfs hier een code voor) en als men de clip wil zien en bijgevolg de muziek wil horen, moet men op de play-toets drukken.
Muziek voor diegene die willen, geen muziek voor diegene die het niet willen en iedereen is tevreden ^-^

Yep, muziek op je blog is best wel cool, maar bezoekers met een iets tragere internet-verbinding, die komen heus wel nooit terug!
Wat mij vooral stoort is als je naar het gastenboek gaat bijvoorbeeld, dan begint alles terug van bij t'begin & that sucks!

jah

ja maar ik laat die radio voor wat het is maar al de rest kan je dan niet meer openen en bekijken dusjah

Hey, Marliesenlien,

Gewoon bij PERSONALISEER....

Het RODE KRUISJE ACHTER DE TOPIC die je wil verwijderen.

Marcheert die niet meer?
[b]Verwijder de laatste toegevoegde "boosdoeners"[/b] en dit zou normaal toch een beetje opheldering moeten brengen eh?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!