Foto's komen niet op het scherm.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Bij het bekijken van mijn blog,heb ik bemerkt dat mijn geplaatste foto's niet verschijnen. Iemand een ideetje over het hoe en waarom???
Thanks,Johny.
[quote="John beton"]Bij het bekijken van mijn blog,heb ik bemerkt dat mijn geplaatste foto's niet verschijnen. Iemand een ideetje over het hoe en waarom???
Thanks,Johny.[/quote]

ik wou net m'n blog updaten en zag idd bij mij ook alle fotos weg? dus vraag me ook eveneens af wat er gaande is of welke acties ik moet ondernemen

Denk eerder aan een techisch probleem bij bloggen.be, bij mij ook geen fotos zichtbaar.

Hallo bloggers,

Ook op mijn blog zijn de foto's verdwenen. Het zal inderdaad een algemeen technisch probleem zijn. De vraag is wanneer dit euvel opgelost is!
Wie van de moderators geeft ons hierop een antwoord?

Leni :x

Bericht van onze webmaster.

Er was een tijdelijk probleem met de foto’s, maar dat is intussen opgelost.

Ik wens u nog veel blogplezier met Bloggen.be!







Met vriendelijke groeten,

Webmaster

http://www.Bloggen.be

Netjes en snel opgelost,bedankt hoor.;-)
Cheers,Johny.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!