Kan nergens mijn titel zetten....

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Goede morgen iedereen,
Als ik naar verschillende blogs ga,dan vul ik mijn nickname in en mijn adresje en dan zet ik een titel bv. Goedemorgen.
En dan plak ik mijnen button.

Maar ga ik dan naar een andere blog,normaal hoef ik dan enkel maar als 'titel' de" G" in te tikken en automatisch komt dan dienen 'goede morgen" de'rop te staan.

Op mijn blogje zelf ook,bv. bij 'personaliseer', als ik daaraan werk en verschillende nummers verzet,normaal blijf je die nummers zien.

Maar nu is het niet te zien,de'r komt geen enkele oudere nummer meer op .

Kijk, ik gebruik dikwijls op mijn blogje een titel die noemt "een dagelijkse gedachte".

Normaal blijft dan die titel staan, als ik de volgende keer wéér die titel nodig heb.

Maar nu moet ik dit ook telkens hertikken,dus ook bij alle bloggers,telkens de titel hertikken,wat ik nog nooit heb voorgehad.

Kan de'r mij soms iemand helpen aub????????????
Dit is de naam van mijn blogje.

http://www.bloggen.be/friendship_betty/

dank u vriendelijk vanwege Rebecca.

Goede morgen beste Pépé,
Gisteren heb ik het dan nog gevonden hoor,mijn "instellingen" op mijnen pc stonden niet juist,heb dit moeten veranderen via "Extra" enzo....
Vriendelijk bedankt,alles is ok nu.
Nog een fijne maandag vanwege Rebecca. :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!