Pagina 1 van 1

invoegen via word

Geplaatst: di aug 10, 2010 17:00 04
door Anoniem
Ik heb vele teksten staan in word.doc, en zou die graag deels op m'n blog willen zetten.

Echter, via de word-button (copy-paste) slaag ik er niet in om de tekst op m'n blog te krijgen.

Wat doe ik fout?

ik gebruik firefox met adblock+ addon

Geplaatst: di aug 10, 2010 17:55 33
door Pépe
Beste,


Word heeft verschillende codes aan boord die niet geëigend zijn voor het internet.

Om een word bestand op uw blog te plaatsen, moet je het bij Word kopiëren, in de editor op uw blog gewoon klikken op de blauwe W zo worden de codes eruit genomen en wordt de tekst automatisch geplakt.

Afbeeldingen kan men vanuit Word niet op het blog overbrengen, alleen tekst.


Pépe

Geplaatst: di aug 10, 2010 18:16 02
door Anoniem
Ik selecteer een gewone tekst in word,
ik kopieer die,
ik klik op de word button op Bloggen.be,
en er opent zich een nieuw venstertje, ik klik op OK onderaan,
en verder niets, de tekst komt niet in het nieuwe bericht dat ik wil maken.

Heb in datzelfde venstertje ook al eens een stuk tekst geplakt in een vakje, en dan op OK geklikt, maar dit werkt evenmin.

Geplaatst: di aug 10, 2010 18:44 20
door Pépe
Beste,


Ik heb het gezien en zal de webmaster hiervan verwittigen, het is natuurlijk weer alleen met Firefox.

Heb juist zelf getest met IE8 gaat het wel.

Pépe

Geplaatst: di aug 10, 2010 18:55 41
door Anoniem
OK, ik zal dan voor het maken van nieuwe berichten IE8 gebruiken tot dat het probleem is opgelost.

Bedankt voor het uitzoeken!