vraagje aan Pépé

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Bij één van mijn eerste teksten op mijn blog wilde ik een tweede afbeelding toevoegen. De vorige afbeelding werd nu echter door de nieuwe vervangen, terwijl dit niet de bedoeling was maar beide wilde zien verschijnen. Jammer want de vorige afbeelding is nu weg en ik vind haar niet terug. Kan dit op één of andere manier teruggerecupereerd worden?
Dank voor elke tip /hulp !

Ik denk dat dit niet meer mogelijk is
Heb een tijdje terug ook wegens omstandigheden al mijn berichten verwijderd. Toen had ik spijt en vroeg of ze mijn berichten nog konden terug zetten. Hellaas............

Hallo Titske, ik vreesde al zoiets...toch bedankt voor je reactie!

[quote="antisse"]Hallo Titske, ik vreesde al zoiets...toch bedankt voor je reactie![/quote]

Geen dank hoor. :wink:
Doe dit met plezier. :wink:

Hallo antisse,


Als de eerste foto werd overschreven door een andere, heb je wel iets fout gedaan. Wat kan ik vanhier niet vaststellen, weet ook niet wat je hebt gedaan om deze foto te overschrijven.


De foto die overschreven is, heb je toch ergens gehaald om heb om uw blog te plaatsen, uw harde schijf als eens doorzocht ?

Men kan met wat geluk, met het tooltje Recuva bestanden terughalen, als het niet te lang geleden is dat het werd verwijderd op uw harde schijf.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!