titel

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb al lang een blog voor onze school bij u op www.bloggen.be/eduardusmarialei maar nu heb ik plots een probleem. Ik voegde net een artikel toe en de titel verschijnt niet. Als ik hem via 'wijzigen' toch wil toevoegen, wordt hij echter ook niet toegevoegd en is het vakje waar ik voorheen de titel invulde gewoon leeg alsof ik hem nooit ingevuld heb.

Wat is hier aan de hand?

Beste,


U hebt uw vraag ook rechtstreeks gericht aan webmaster@bloggen.be, ik heb langs die weg een antwoord gegeven.


Pépe

Ik heb soms ook hetzelfde probleem.
Kan je hierover toch meer info verschaffen a.u.b, pepe??

© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!