datum

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo, ik heb reeds een topic gevonden die mijn vraag enigsins beantwoord maar die is gesloten, vandaar nog eens de vraag (omdat dit mss wel veranderd is sederd )

Hoe krijg ik de datum boven mijn berichten weg?

De uitleg die werd gegeven in het gesloten topic geeft een code die ik niet terugvindt bij mij.. vandaar dat ik het nog eens extra vraag, questie van niets te verwijderen die eigenlijk niet mag verwijderd worden

Beste,

Deze kan je uitschakelen via de instellingen van je blog.

Hoe ga je te werk??
Inloggen >> instellingen >> daar moet je maar eens goed kijken, je zal het er zien staan. >> wijzigen.

Indien het niet lukt, laat iets weten, dan help ik je verder...

Merci, ondertussen de oplossing gevonden !!

Groeten Nele

Ok,dat is graag gedaan!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!