Co-auteur

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo. Samen met een vriend had ik een blog gemaakt. We wisten allebei het wachtwoord van deze blog. Nu had ik mezelf co-auteur gemaakt, en nu blijkt de eerste gebruikersnaam ook veranderd te zijn in een co-auteur, zodat we niets meer kunnen veranderen aan het uitzicht van het blog, categorieën, enzovoort. Hoe kan ik dit verhelpen?

Beste,


Als bezitter van een blog, kan je geen co-auteur zijn.

Ga na naar het aanmaken van een co-auteur en verwijder u beide als co-auteur, nadien kan je voor uw vriend terug een co-auteur aanmaken.

Pépe

Ik had graag co auteurs gehad op mijn website, maar merk dat die berichten kunnen wijzigen/verwijderen.
Ook de berichten van de hoofdbeheerder.

Bestaat er een mogelijkheid om dit uit te schakelen zodat co auteurs geen berichten kunnen wijzigen/verwijderen??

Beste Titske,


Een co-auteur heeft één van volgende bevoegdheden


[color=blue]Een co-auteur kan berichten plaatsen, wijzigen, verwijderen en eventueel reacties van bezoekers verwijderen.[/color]

Daar kan je niets aan wijzigen.

Pépe

Goed,dan neem ik maar geen co auteurs he. :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!