sommige foto niet op site te zien

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb allerlei foto's op mijn blog geplaatst met tekst. Als ik kijk op mijn blog lijkt alles in orde maar bij vrienden heb ik gezien dat een aantal foto's er niet staan en er alleen maar een wit vlak is met een rood kruis erin wat heb ik fout gedaan. Ik heb de foto's nog eens verwijderd en opnieuw erin gezet helaas nul op rekest

Staan jou foto's in de kolommen of in de berichten??

Hallo yippens,


U hebt mij deze vraag ook al privé gesteld, kan u meedelen dat er geen enkel rood kruisje op uw blog te zien is, en alle afbeeldingen worden weergegeven.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!