berichtjes

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hei
ik heb een probleem met berichtjes sturen
heb verschillende mailadressen in mijn agenda waar ik een groep heb gemaakt
omzo maar 1 zelde berichtje te moeten sturen naar al de mensen tegelijkmaar als ik dit verstuur krijg iedereen al de mailadressen te zien
hoe verstuur ik nu een gezamelijk berichtje naar deze leden zonder dat al de emails bovenaan komen te staan
en kan ik ook berichtjes versturen vanaf mijn blog zonder mijn email te gebruiken
mvg
majans

Bedoel je de mailingslist??

[quote="Titske"]Bedoel je de mailingslist??[/quote]

ik zou grg 1 zelfde berichtje sturen naar verschillende mensen in een keer
hoe kan ik dt doen zonder dat iedereen l de emailadressen kan zien bovenaan?
mvg

Snap uw probleem niet goed.
Heb je bij personaliseer een mailingslist aangemaakt??

of het mogelijk is met 1 berichtje te sturen naar verschillende emaiil-adressen
mvg

ja tiske een mailinglist
kan ik naar deze emailadressen met 1 berichtje hun een berichtje sturen

Ik begrijp echt niet wat je bedoeld hoor.

Ik heb op mijn website een mailingslist staan en al heel wat inschrijvingen.
Wanneer de nieuwsbrief verstuurd wordt krijgt iedereen die vanzelfsprekend aan, maar de e-mailadressen van een ander worden niet zichtbaar.

Is dat bij jou wel het geval??
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!