Pagina 1 van 1

Blog is misvormd

Geplaatst: do dec 03, 2009 18:06 11
door Titske
Beste Pepe,Swakke ,

Ik kreeg steeds de melding dat de kolommen van mijn blog helemaal misvormd zijn.
Ik heb een andere lay-out gekozen en sindsdien heb had het een mooi uitzicht zonder misvormingen.
Toch blijft men dat zeggen dat het een misvormd uitzicht heeft ondanks dat ik deze gecontrolleerd heb en deze niet het geval is.

Mag ik jullie vragen als blogmasters om eens naar www.bloggen.be/zee te surfen en te kijken of het blog nog steeds een misvormd uitzicht heeft.
Zo kan ik het nodige doen.

Groetjes,
Titske

Geplaatst: do dec 03, 2009 18:59 27
door Pépe
Beste,


Aan uw blog is niets abnormaal.

Pépe

Geplaatst: do dec 03, 2009 19:13 47
door Titske
Dat merkte ik ook zo op.
En toch krijg ik mailtjes van enkele bezoekers dat de blog nog steeds
misvormd is.
Vandaar mijn vraag om eens te gaan kijken.

Geplaatst: ma dec 07, 2009 06:20 06
door DMEK1960
Misvormd is een groot woord he....

Maar de buitenkolommen kunnen smaller omdat er:

1. plaats over is in de breedte.
2. er maar enkele "boosdoeners" zijn die de kolom "te breed houden".

En dat is:(Zie de beelden:)

Linkerkolom (beeld met [b]Buienradar die te breed is[/b]):

http://www.123video.nl/popphoto.asp?Pho ... 1188&H=620

Rechterkolom ( gastenboekbeschrijving met tekst [b]'aaneengekoppeld' zonder spaties[/b])

http://www.123video.nl/popphoto.asp?Pho ... =668&H=424

Geplaatst: ma dec 07, 2009 18:40 55
door Titske
Pepe,

Dat klinkt te lang.
Mijn vraag was gewoon of ik die URL mocht hebben omdat het niet te lang en iedeaal lijkt voor mijne site.

En kun je die URL ook niet uit de database verwijderen zodat deze volledig terug voor gebruik is??

Zou voor mij iedeaal zijn om te gebruiken!!!
Is dit mogelijk a.u.b?? www.bloggen.be/blankenberge

Geplaatst: ma dec 07, 2009 18:46 11
door Pépe
Beste Titske,


Deze blog bestaat nog, is een commerciële blog, waarop een appartement te huur staat, als de bezitter daar verder niets op plaatst is dit zijn beslissing en zal hij er wel een reden voor hebben.

Pépe

Geplaatst: ma dec 07, 2009 19:04 43
door Titske
Ha OK.
Toch bedankt voor de nuttige informatie!!!