kleur tekst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo ik heb een vraagje,

al m'n inhouden (onderwerpen) van m'n blog typ ik in het zwart bij bericht toevoegen, maar als ik kijk in m'n blog, dan staat er een tekst zwart, dan weer wit alles doormekaar:

dit is m'n site: www.bloggen.be/huiskat_matthias

Ik zou graag alles in het wit hebben.

KAN JE ME HELPEN :?:

alvast bedankt!

Hallo,


U kan zonder veel moeite die witte tekst weg bekommen.
Inloggen, wijzigen, klik nu naast het bericht waarvan u de witte tekskleur wil wijzigen op "wijzigen" selecteer nu de witte tekstkleur.
U ziet nu tussen "inhoud van uw bericht" en het "tekstvlak" verschillende icoontjes staan, klik op het icoontje in de 2de rij, 9de van rechts naar links.
U krijgt nu het venstje "kleurenkiezer" klik op het vierkantje met een zwarte kleur en klik nu op "is goed zo" zo hebt je een zwarte tekstkleur, scrolt nu tot de 2de "wijzigen" en klik daarop en kees is klaar


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!