HULP MIJNE BLOG

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

ik kan geen berichten of foto's ...... op mijne blog meer toevoegen , ik kan me wel inloggen , eens ingelogt kan ik wel naar men blog gaan maar van zodra ik op bericht toevoegen of iets anders ben ik weer uitgelogt. heb al alles geprobeert die op de hulp pagina staat maar da helpt niet. ik krijg er gene kop aan. ik gebruik die blog om de raceuitslagen op te zetten zodat onze vrienden kunnen meevolgen . weet iemand hier raad mee alvast bedankt

Beste,

Ik weet niet zeke maar ga naar www.bloggen.be en vul uw gegevens in maar voor u op inloggen klikt vinkt u het vakje "Gegevens onthouden" aan.

Probeer daarna nog eens een bericht te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!