Foto's verschijnen niet in het blog ...

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Dagelijks worden er foto's geplaast op het blog Il2_Sturmovik2.
Vandaag verschijnen blijkbaar de geplaatste foto's niet ,en een wit vierkant met een rood kruis erin verschijnt in de plaats van de foto ...
Zijn er problemen bij jullie ???? .... :?:

Beste,

Het probleem dat je verteld op dit forum heb ik ook al meegemaakt.
Ik kreeg dikwijls e-mails van bezoeker waarin het probleem vermeld werd.

Je kan het beste uw fotos plaatsen via onderstaande stapjes:

-Surf naar www.bloggen.be en log u in.
-Klik op personaliseer en vervolgend op de pijl in de gewenste richting bij foto.
-Daarna kunt u op de knop "Bladeren" drukken om in uw document naar de gewenste foto te zoeken.
Klik op als je het hebt op de foto en daarna op "Openen".
-Daarna klikt u op "Toevoegen" en het is klaar.

Normaal gezien zou uw foto dan op de site moeten staan.
Ik hoop dat ik u hiermee al een eindje op weg heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee

Beste,


Als je iemand wil helpen, mooi zo, maar kijk dan ook eens naar de datum waarop dit probleem op het forum is geplaatst.

Pépe
Moderator.

Beste,

Bedankt voor uw info.
Maar ik heb dit bericht gevonden bij de onbeantwoorde berichten en bovendien was het nog niet zooo lang geleden.
Daarom had ik er nog op geantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Titske
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!