Anoniem reactie achterlaten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ondanks regelmatig mijn instellingen op neen te plaatsen, lukt het me niet om de lezers anoniem een reactie of mail te sturen. De instelling staat op neen, maar toch blijft hij vragen achter het email adres van de zender, hetgeen ongetwijfeld mensen weerhoudt.
Wie heeft wat info ?
Thx en groetjes
Rikkie

Beste,

Ik snap niet goed wat u bedoeld met dat deze toch altijd blijven vragen.
Kunt u meer info geven a.u.b?

Dan kan ik bij mijn instellingen eens gaan kijken zodat ik u het antwoord kan geven.
Indien ik het weet natuurlijk.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit www.bloggen.be/zee
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!