Uitzicht blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb twee blogs aangemaakt

http://www.bloggen.be/marpat5957/ en
http://www.bloggen.be/amerikareis2009/

Als ik de blog bloggen.be/marpat5957 open is er geen probleem dan kan men de volledige blog op het scherm zien, dus midden gedeelte en linker en rechter kolom.
Open ik nu mijn andere blog : bloggen.be/amerikareis2009 dan is blijkbaar het uitzicht van de blog te groot voor mijn scherm. Je zou zeggen dat het uitzicht te groot is voor het scherm. Men kan enkel het midden gedeelte en ofwel linker of rechter kolom zien. Ik moet de balk onderaan verplaatsen om de andere kant van deze blog te kunnen lezen.
Probeer het zelf maar eens om te zien of het bij jullie ook zo is.
Aan wat zou dat kunnen liggen ?
Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Hartelijk bedankt op voorhand

Patrick

Ik heb het probleem niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een groot scherm heb. ;-)

Het enige dat ik kan bedenken is dat er te grote afbeeldingen in de middenkollom staan.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!