Archief: vreemde melding

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Wanneer ik op een titel klik van een blog in het archief, komt er telkens te staan:

"Er zijn geen (recente) berichten meer...

Klik op de pijl naar links voor het archief..."

Ook al is dit een recent bericht... Wanneer je op de linkse pijl klikt kom je terecht op hetzelfde bericht.

Beste,


Over welk blog gaat hier ?

Pépe

De deze:

[url]http://www.bloggen.be/woelahoep/[/url]

Beste,


Vraagje, heb je daar de titel "inhoud eigen blog " veranderd naar "archief"

Pépe

Pépé,

Nee het is gewoon 'archief' en voor zo ver ik weet kan je de titels toch niet veranderen?

Beste,


Zo je dit niet beter in "inhoud eigen blog" op uw blog plaatsen i.p.v van dit archief.

Men kan tot 200 titels van berichten op deze wijze op het blog plaatsen.

Pépe

Dus je stelt gewoon voor op er 'inhoud eigen blog' van te maken i.p.v. die foutmelding op te lossen...? :?

Het probleem zit erin dat als je het archief 'per bericht' zet, er nog steeds gezocht wordt naar start- en einddatum (dit zou enkel moeten als je het per week/maand/jaar rangschikt). De url van mijn eerste bericht is vb. http://www.bloggen.be/woelahoep/archief ... 1218751201 terwijl dit gewoon zou moeten linken naar het eerste bericht? Dat zegt mijn logisch verstand toch...

Beste,


Ik denk dat hier geen sprake is van foutmelding, maar je stelt uw blog in als Archief per maand alsook nogeens als archief per bericht.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!