Ik kan nog steeds niet in mijn OUDE blogsite

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Afgelopen week (Wo Jul 30, 2008 10:17 14 > zie daar s.v.p.)
plaatste ik een oproep dat ik niet meer in mijn OUDE blogsite kan. Ik ontving wat mails van de technische hulpmensen, echter zónder oplossing helaas. Niettemin mijn dank voor de behulpzaamheid. Het ging dus hier om de oude blogsite:

[color=darkred]

http://www.bloggen.be/mary_franssen/

[/color]


Ik kan daar [color=darkred]nog steeds niet [/color]in ook niet nadat ik vanaf 4 andere pc-adressen met anderen probeerde in deze blog terug te kunnen komen.

Vandaag lees ik hier "opgelost". :D

Dat is helaas dus nog niet het geval voor mijn oude site. Na het wisselen van mijn password blijft deze OUDE site ontoegankelijk. Ook voor mijn kennissen die het probeerden vanaf hun eigen pc's. Ook komt niemand erin met de gebruikersnaam en het password dat na opvraag met "password vergeten" door Bloggen.be zelf is opgegeven. :cry:


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb inmiddels wél een andere site geopend hier en daar kan ik weer als vanouds bloggen. Dat kostte mij wel ruim 6 uur werk voor herplaatsen van mijn vaste foto's e.d. op maat. Maar als je als hobby website hebt is dat natuurlijk geen ramp.

Redactie: Wilt u a.u.b. mijn OUDE blogsite "[color=darkred]www.bloggen.be/mary_franssen "[/color] nu voorgoed verwijderen??

Wilt u mij ook even laten weten per mail wanneer dat kan gebeuren?

Hartelijk bedankt voor de moeite.

-------------------------------------------------------------------------


Groetjes,
(mary) yvonne franssen

--------------------------------------------------------------------------

[size=150][color=indigo]Ik ga nu verder met mijn NIEUWE BLOGSITE.


NIEUWE SITE:

http://www.bloggen.be/mary_yvonne_franssen/

Hartelijke groet,
(mary) yvonne franssen[/color][/size]

[color=darkblue]Beste mary y. franssen

Op je vraag heb ik je oude blog verwijderd.
Wens je nog veel succes met je nieuwe blog.
Prettig weekend.
Blogmaster,
Swakke[/color]
[quote="Swakke"][color=darkblue]Beste mary y. franssen

Op je vraag heb ik je oude blog verwijderd.
Wens je nog veel succes met je nieuwe blog.
Prettig weekend.
Blogmaster,
Swakke[/color][/quote]

quote="Swakke"][color=darkblue]Beste mary y. franssen

Op je vraag heb ik je oude blog verwijderd.
Wens je nog veel succes met je nieuwe blog.
Prettig weekend.
Blogmaster,
Swakke[/color][/quote]

Swakke,

Bedankt voor het verwijderen van het geblokkeerde OUDE blog. U heeft echter het blog (leeg) dat er aan hangt niet weggehaald: mary_y_franssen. Wilt u dat s.v.p. ook doen. Een blog is voor mij genoeg.

Ik heb nu immers een heel nieuw blog met ander emailadres: mary_yvonne_franssen (die moet NIET WEG)

Die moet dan wel toegangkelijk blijven.
Ik kom nu weer niet in mijn nieuwe blog mary_yvonne_franssen. Ik zit hier met meer mensen die dat hebben gezien nu.

Hoe kan dat nu? Graag een reactie als het kan?


Verder is vanaf Google mijn blog met rosen en genealogie niet meer te zien. Hoe kan dat? De rest dus wel. Heeft u dat gecensureerd? Dat lijkt er wel op? Of is de webgek weer in actie?

Graag een verklaring als het kan.

Mary franssen

Beste Mary Yvonne franssen.

Ik denk dat dit iets is voor onze webmaster als hij uit verlof is.
Vriendelijke groeten,
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!