Nog altijd problemen met aanmelden!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik heb nog steeds problemen om mij aan te melden. Soms lukt het en kan ik iets bijvoegen op mijn blog en een andere keer weer niet. Ik heb al twee maal een mail gestuurd naar fout_website@bloggen.be. Maar krijg geen antwoord. Spijtig want ik heb nog veel bij te voegen op mijn blog. Nog even zeggen dat ik alle tips heb uitgeprobeerd die men mij heeft toegestuurd.

Met vriendelijke groetjes,


C'ke

hallo C'ke,


Die gasten antwoorden niet hoor, die herstellen alleen de fout, nochtans bij 2 bloggers hebben zij vorige week wel hersteld, hadden ongeveer het zelfde probleem als jij, misschien zijn die op uw blog geweest op het moment dat het wel functioneerde.
Dus misschien wat geduld


Pépe

Hallo Pépe,

Bedankt voor uw antwoord, ik zal nog een beetje wachten. Als het in orde komt laat ik het je weten.

Met vriendelijke groetjes,

C'ke
www.bloggen.be/rummens_bogaerts
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!