brontekstevakje verdwenen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Ik was een bericht aan het toevoegen en wat merk ik :

geen brontekstvakje meer en kan ook niet de opmaak veranderen?

Heeft er nog iemand anders last van? Vervelend want zo kan ik geen foto's in de midden toevoegen.

B.V.D.
mvrgr

www.bloggen.be/umiak

Hallo,


Bij mij is alles nog normaal, ik zie ook niet direct een oplossing voor dit probleem, u kan misschien eens proberen met "generen" dat u hier vindt
[url]http://www.bloggen.be/admin.php?state=4[/url] U kan daar niets mee verliezen eens proberen.
Misschien de tip die zonnegroeten hier gegeven heeft http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=531 dat eens proberen kan ook niets mee scheef gaan.

Of wachten tot iemand een beter en juister antwoord weet, de mogelijkheid bestaat ook dat het morgen wel werkt, men kan niet weten.


Pépe
hallo Pépe,

het is nog steeds hetzelfde.
hoe kan dat nu.
als ik in de kolommen een vrije tekst wil toevoegen dan staat er nog wel allemaal.
ik ben bang van dat "generen" te gebruiken, kan toch niets kwijt geraken?

Hallo,



Bij "generen" hoeft u niet bang te zijn er zal niets verdwijnen

Op uw blog is niets abnormaal te zien.


Pépe
hallo again,

ik heb 'genereren gedaan en nog steeds hetzelfde.

mijn 3 laatste berichten staan gewoon geschreven omdat ik de opmaak niet kan aanpassen : geen vet of schuin, kleur etc..

die balk verschijnt niet, tot later weer

Hallo,


Daar niemand hier een oplossing heeft kunnen geven voor dit probleem, dat zeker een technish probleem is, stel ik voor dat u een mailtje stuurt naar fout_website@bloggen.be en vermeld daarin wat bij deze link staat onder de rubriek " [b]wat vermeld je zeker[/b]
http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=242 .
Ik heb deze week ook nog 2 bloggers naar daar gestuurd en zijn op die manier geholpen


Pépe
Hallo,

Heb hun net een mailtje gestuurd.

Ben heel benieuwd en bedankt voor u hulp.

Wilt u op de hoogte gesteld worden? Of moet de topic dicht?

Hallo,


Neen nog niet afsluiten, als u de oplossing kent, zou ze dan graag op het forum zien verschijnen, vorige 2 bloggers zijn hersteld geworden binnen de 2 dagen.


Pépe

Hallo,

Bedankt met dit :

Staat de editor toch wel ingesteld op "NORMAAL(STANDAARD)"???

Wat stom van me. Stond op eenvoudig, en weet niet wanneer ik dit toen gewijzigd heb.

Ik denk dat we het kunnen afsluiten

SORRY dat ik het niet eerder gezien heb

Groetjes
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!