Bijvoegen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Telkens ik een nieuwe foto en tekst toevoeg, verdwijnen enkele oudere foto's en teksten uit mijn blog.

Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo jennyenwill,


Ik weet niet hoe u te werk gaat, maar probeer eens bij wijzigen te klikken op de "2de wijzigen", en niet aan de 1ste, zou daar kunnen aan liggen, indien geen resultaat laat iets weten en geef dan uw blogadres ook eens om eventueel een kijkje te nemen


Pépe

heb je bij instellingen laatste 5 berichten naar archief aangeduid?
Hoi Pépe en Legolas.,
Ik was er ondertussen al uit gekomen dank zij de hulp van een medeblogger maar toch héél erg bedankt om te reageren!
:oops:

Ons blogje vinden jullie op http://www.bloggen.be/jennyenwill

Vele groetjes en nogmaals bedankt. :D

Eindelijk eens iemand die laat weten dat het probleem is opgelost.
Bedankt voor u antwoord nu kan deze topic als afgesloten beschouwd worden


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!