NIEUWE BLOG

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb een nieuwe blog aangemaakt
de gegevens worden aangenomen maar als ik dan een bericht wil invoegen vraagt hij steeds opnieuw alle gegevens.
Wat is er mis
[url]http://www.bloggen.be/gitanes[/url]
mijn nieuweblog is
[url]http://www.bloggen.be/videogirl[/url]

Hallo Vera,

Zijn die beide blogs aan elkaar gekoppeld ?

Indien niet, log u eens uit bij beide en terug inloggen aan de blog waar je aan wil werken.

Anders uw PC eens een kuising geven met CCleaner, en zeker niet overbodig eens scannen op spayware.

Als dit alles niet helpt zitten wij hier wel met een technisch probleem.

Succes Pépe

PEPE
HEG CCLEANER GEBRUIKTmaar het blijft hetzelfde
ik kan op geen van mijn 3 blogs nog iets toevoegen
kan ze wel openen en bekijken maar personaliseren of instellingen of toevoegen werkt niet
?????????
Vera

Hallo Vera,

Als je wilt, mag je mij steeds uw gegevens per PB eens doorsturen, zodat ik eerst eens kan testen, alvorens we het overmaken aan de webmaster.

Pépe

Dit probleem is opgelost, melding via PB

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!