Reactie bezoekers

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Op mijn airco blog http://www.bloggen.be/airco_service/ kunnen geen reactie's ingegeven worden.
Wil zeggen dat er geen titel,e-mail ingevuld kan worden.
Bij de algemene instellingen is ja geselecteerd dat bezoekers een reactie kunnen plaatsen,
Zie ik iets over het hoofd?

Hallo Theo,

ik heb juist een reactie op uw blog geplaatst als test (kan je verwijderen).

Door onder uw bericht op "reacties" te klikken bekomt men wel het volledig formulier, met alles daarop en daaraan.

Dus het functioneert wel.


Pépe

Bedankt Pépe voor het reageren, ik zie dat het werkt.

Maar ik kan geen reactie geven, ik kan alleen een bericht in geven in het daarvoor bestemde kader.
In uw naam, email, url en titel kan ik niets ingeven, er verschijnt geen cursor.

Ik werk met drie verschillende OS' XP, Ubuntu Gutsy, en Feisty, toch lukt het niet in al deze drie versie's?..

Bij het andere blog Devijvervraagbaak werkt het wel, ik ga in ieder geval ééns de instellingen van deze blog's vergelijken en laat wel iets weten.

groet

Theo

Opgelost :D

Heb een ander uitzicht geselecteerd en dat werkte wel, daarna het oude uitzicht terug genomen en werkt? :roll:

groetjes

Theo
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!