E-mail en gastenboek door foutmelding veiligheidscode

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hier een bericht aan de webmaster,

Mijn blog ligt reeds een week volledig plat omdat niemand een e-mail kan sturen of een bericht kan laten in mijn gastenboek.

Er komt ALTIJD een foutmelding op van de veiligheidscode.

Heb dit eerder gemeld in dit forum en het probleem werd erkend en gemeld aan de webmaster.

Omdat mijn blog nieuw is en eerste reacties heel belangrijk zijn wil ik er toch even op wijzen dat ik hoop dat dit probleem HEEL snel wordt opgelost.

Zonder e-mail en gastenboek heb je immers ook niets aan een blog!

Alvast bedankt!!

Hallo Evenstar,

U zal moeten geduld hebben tot de webmaster tijd heeft, zich over uw blog te ontfermen, hij is verwittigd.

Elk probleem is er één.
Voor iemand die een probleem heeft, is zijn probleem altijd een ramp.

Maar er zijn er steeds meer met problemen, die moeten ook geduld hebben.

Als het dan zo dringend is, kan je steeds in afwachting uw veiligheidscode uitschakelen


Pépe

Kan die veiligheidscode niet tijdelijk uitgeschakeld worden, om deftig verder te kunnen dan?

Als het zo gemakkelijk zou zijn zou niemand nog een veiligheidscode hebben maar die is er nu eenmaal voor een reden die code en daarom ook dat jij er ook één hebt bij je e-mail!

Ja, wanneer hij marcheert mag hij blijven, maar van zodra hij niet meer gaat, dan schakel ik hem uit.

O.K. voor spam is het iets veiliger, maar er zijn wel betere sites om spam te versprijden dan onze blogs, nietwaar?

Maar ik snap dat het niet zo leuk is, wanneer iets niet marcheert!
Maar bij een VOLLEDIG KOSTELOZE dienst als Bloggen, kan men volgens mij alleen maar blij zijn dat men iets mag en kan gebruiken.

Zodoende kan men zeker en vast problemen doorgeven, en ja....GEDULD is dan aangewezen, want ik denk dat ook onze moderators en de webbeheerders dit voornamelijk als hobby doen, nietwaar?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!