gastenboek

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo!
Weer met mij. Had van daag van iemand een mail gehad en ze schreef, dat het haar niet lukte om in het gastenboek een berichtje achter te laten,ondanks dat ze die nummer goed ingegeven heb. zelf heb ik het ook geprobeert en het lukte ook niet. Wat te doen???
groetjes Ursula

Hallo Ursula,


Ik heb zonder problemen een testbericht in uw gastenboek geplaatst.
Kan je verwijderen hoor.

Graag kwam ik te weten met welke versie van Internet Explorer je werkt de 6 of de 7, indien mogelijk ook van zij die het niet lukte iets in uw gastenboek te plaatsen.

Door dit te melden kan u meehelpen, achter het probleem te komen.

Pépe

Bedankt Pepe. Ik zie dat het gelukt is.
Weet jij misschien hoe ik erachter kan komen, wat voor een Internet Explorer ik heb? Ik heb er geen flau idee.Weet je wat ik raar vind? Heb jou test in de gastenboek verwijdert en het staat nog steeds in het gastenboek, hoe moet ik het eruit krijgen. Ik deed op personalieren en op de gastenboed klikken en dan op verwijderen.
m.v.g. Ursula

Hoe je kan weten met welke versie van Internet Explorer je werkt.
Opent Internet Explorer, klik in de menubalk op "help" en in het uitrolmenu op "over internet explorer" nu kan je aflezen met welke versie je werkt.

Ben je zeker dat het testbericht niet is verwijderd, daar er verscheidene testberichtjes in uw gastenboek stonden. Maar de manier waarop je hebt verwijderd klopt.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!